RHM Meledak di Padang, Sumatera

By bizzport at Wednesday, July 23, 2008, 6:24 PM

Bermula di Medan Indonesia, kini RHM melebarkan sayap ke Padang dan Pekan Baru. Kopi Merah... enak loooooo, hebat Pak kopinya... begitulah sambutan produk RHM di Padang dan Pekan Baru. Malah bekalan terpaksa ditingkatkan berkali ganda bagi memenuhi permintaan yang sedang berkembang pesat.

Sehubungan itu RHM telah melantik stokis di Pekan Baru dan Padang. Khusus bagi memenuhi permintaan di kawasan yang lebih jauh dari Padang dan Pekan Baru, para mitra usaha/usahawan di seru untuk membuka mobile stokis.

GBOM buat pertama kalinya diadakan di Hotel Rocky, Padang, pada akhir Jun lepas dengan tetamu jemputan dari Malaysia, En Muslim, En. Ismail dan pakar produk RHM, Hj. Muhamad Othman. Sekalung tahniah kepada pemimpin Padang yang menjadikan perjumpaan hebat RHM Indonesia.

Sehubungan itu RHM Indonesia bersedia untuk melangkah lebih jauh dengan memasuki pasaran di Jakarta dan sekitarnya dalam masa terdekat. Indonesia dengan 300 juta penduduk pasti bakal menjadi tumpuan seluruh usahawan dari Asia khususnya. RHM, rangkaian perniagaan tanpa sempadan.

0 Comments